Radius: Off
Radius:
km Set radius for geolocation
Search

Dijeta bez ugljenohidrata za brzo mršavljenje – da ili ne?

Dijeta bez ugljenohidrata za brzo mršavljenje – da ili ne?
Dijete koje smanjuju ili potpuno izbacuju unos ugljenohidrata vrlo su popularne jer donose brze rezultate i dopuštaju određene namirnice kao što su meso i sirevi u velikim količinama.
Dijete bez ugljenohidrata temelje se na pretpostavci da će tijelo onda kada ne bude dobijalo dovoljno ugljenohidrata početi da troši energiju iz masti.
Time će doći do topljenja masnih naslaga i gubitka kilograma.
Više je dijeta koje koriste ovaj pristup. Osim Atkinsonove kao najpoznatije tu su još i dijeta u zoni, dijeta bogata proteinima, Stillmanova dijeta i druge.

Osnovno ograničenje u prehrani je da se iz jelovnika izbacuju namirnice bogate ugljenohidratima, a ubacuju se one bogate proteinima i mastima.

Namirnice bogate ugljenohidratima su: tjestenina, riža, hljeb, alkohol, slatka hrana i voće.

Pojačava se unos mesa, sireva, jaja, gljiva i drugih proizvoda bogatih mastima i proteinima.

Koliko je mršavljenje bez ugljenohidrata efikasno?

Ovakvom dijetom moguće je u kratkom vremenu izgubiti nekoliko kilograma. Ipak, istraživanja pokazuju da se gubitak težine ostvaruje više gubitkom vode i mišićnog tkiva nego gubitkom masnog tkiva.

Mišići troše kalorije i kada mirujete. Ako ste izgubili veliku količinu mišićne mase potrebna vam je manja količina hrane.

Nedostaci dijeta sa malo ugljikohidrata

Da bi dijeta bila efikasna mora doći do topljenja masti. Za topljenje masti potrebno je da tijelo ne dobije nikakve ugljenohidrate uključujući i voće. Kao što znamo, voće je neophodno zbog vitamina.

Ako bezugljenohidratna dijeta dopušta voće onda je opet upitna njena djelotvornost jer svako voće sadrži jednostavne ugljenohidrate. Neke dijete  prepisuju vitaminske dodatke kako bi se pokrio manjak vitamina.

Još jedna mana mršavljenja s malo ugljienhidrata je da ono nije prikladno za sportiste. Pri jakoj fizičkoj aktivnosti potrebno je puno energije, a tijelo ne može velikom brzinom dobijati energiju iz masnog tkiva. Izuzetak je ako se u tijelo unosi L-carnitine koji ubrzava ovaj proces.

Izbacite slatkiše

Većina nas svakodnevno unosi previše ugljenohidrata, pogotovo onih jednostavnih (slatkiši) pa je smanjivanje količine ugljenohidrata dobro.

Ako jedete puno slatkoga ili recimo dodajete šećer u kafu i napitke, onda preporučujemo da izbacite tu naviku.

Tijelo se s naglim porastom ugljenohidrata u krvi nosi tako da višak skladišti u masnim naslagama.

Zato je naš savjet – izbacite slatkiše.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa